piątek, 12 czerwca 2015

ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU "MOJE KORZENIE CZYLI SKĄD JESTEM?"

Dnia 10 czerwca 2015r. w Czytelni Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie miała miejsce uroczystość wręczenia nagród dla uczestników konkursu "Moje korzenie czyli skąd jestem".  Przypomnijmy, że konkurs odbywał się pod patronatem Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego i był adresowany do młodzieży szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu naszego województwa. Podczas uroczystości wręczono nagrody główne i wyróżnienia. Miło mi poinformować, iż dwoje uczestników  z terenu naszej gminy znalazło się w gronie laureatów. W kategorii szkół gimnazjalnych nagrodę główną otrzymała Edyta Szumlańska - uczennica  Gimnazjum im. M. Kopernika w Baniach Mazurskich oraz w kategorii szkół średnich wyróżnienie otrzymała Izabela Aftyka - uczennica I LO im. W. Kętrzyńskiego w Giżycku, była absolwentka naszej szkoły. Nagrodzonym składamy gratulacje i życzymy dalszych sukcesów w konkursach. Więcej informacji na temat przebiegu uroczystości  z wręczenia nagród można znaleźć na stronie http://www.wbp.olsztyn.pl/korzenie/index.php?menu=regulamin w zakładce: ROZSTRZYGNIĘCIE oraz na stronie http://www.olsztyn24.com/news/25816-rozstrzygnieto-multimedialny-konkurs-moje-korzenie-czyli-skad-jestem.html